Thursday, July 14, 2011

TAK.PENAH.KURASAKAN.BEGINI.HAPPY!! He3..=p


        Me soooo happy!! mane idoknye, the MIRA & the FARID telah memeriahkan hidup aku hari ni. Keputusan aku yang tewoz 'setuju' pas dowang ajak kuar, ternyata tidak sia2. Hasilnya, Senyuman gua tak lekang2 dari bibir nihh. So pasni Farid, kalu windu kat aku sekalipun, jangan mengadu2 kat mak aku lagi ya! Hahahaha..=p


       Well, thanks bebanyak lah kat Mira. Seyes aku SAYANG ko gegila lah! Ko je satu2 kawan yang paling ALERT bila aku Susah hati. Ko dapat hidu satu persatu masalah aku walaupun ko sendiri tau betapa aku susah nak citer masalah kat owang. Kedatangan ko MENCULIK aku rini, aku sangat2 hargai. 


        Mira memang gigih bawak aku nan Farid g aswara rini sebab ade event Mafe kat situ! Program seni2 gituh. Ea nak jumpa bos nan beberapa kawannya. Semua atas dasar kerja. Aku nan Farid pula tak segan silu menyibukkan diri mase Mira shooting kat situ. Sempat gak berkenalan dengan beberapa kawan Mira yang best2. Untung2 dapat wut photoshoot free dari photographer yang pakar.. hahahaha.. =p

       Aku harap Mira xkan tinggalkan aku berdua nan Farid lagi! Ea asyikkklah soh aku amek gambor ea banyak2! Aku penat nak layan mulot bising ea kalu aku buat2 xtauu nan permintaan ea tuh! Hahahahhaa... Paling tak boley blah mase time makan. Farid oweys perlekehkan makanan yang aku amek. SALAHKAH aku yang 'terambil' kuih Tepung pelita yang kukira LAPAN kesemuanya??? Salahkah?? Salahkah?? Hahahhahaa. Yang aku ingat aku makan 6 je dengan muka yang sangaaaaaat happy! Kata2 dengki dari farid & Mira ternyata aku kipas jauh2..=p


        Bercerita pasal menda paling kelakar rini, aku ketawa dekah2 bila FARID dibuli nan anak sowang mat saleh nih. Kesabaran Farid (sabar kew??) teruji bila budak nih asyik la nak tiup belon (yang buih sabun tuh) dekat2 dia. Basah tak basah baju si Farid ni bila budak tu boley bantai merenjis2 air sabun tersebut. tapi salute lah sebab Farid boley wut muka sabar ea lagi (padahal muka ea da macam hantu kelaparan). Aku nan Mira da dekah2 gelakkan Farid yang menanti masa untuk 'babab' budak tuh. Hahahahahahaha..=p




Gua yang semakin mok mok. aisehh! Hahahaha..=)


With Mira. Kawan dari sekolah rendah yang banyak berkongsi asam garam kehidupan bersama aku..=)


My bestfwen, Farid. Budak kelas sebelah aku dulu. Suka bertelingkah pendapat nan aku. Suka jerit2 kat aku macam big boss ataupun big foot. tapi, ea sangaaat baik..=)


Gua mau pulang! nak lepaking ngn budak2 ni kat KL plak.. Selamat tinggal..=p


             Lepas berpenat2 di event tersebut, destinasi berikutnya mestilah Pavi! Nak cuci2 mata di situ sambil2 survey barang2 gituh. Sepanjang dalam keter tuh, Farid tak habes2 membebel2 sampai Mira tutup radio sebab nak bagi slot siaran kat Farid. Last2, banyak pulak 'isu' yang hangat didebatkan! Sumer isu letup2 sampai terasa suhu air- cond pun jadi 'panas'. Bila sampai 1 tahap, sumer diam sebab kering tekak.. Hahahhaa.. Adoi! 

Farid yang ngok ngek! W/pun ko banyak membebel, tapi kalu kuar xde ko, mesti sunyi! he3..=p


My beloved. Aku bersyukur sebab kita selalu sependapat w/pun bukan untuk semua perkara.. Me LOVE LOVE LOVE you! =) 


           Around 9 lebey tuh (almost 10pm) bawu aku dihantar pulang.. Berat ati nak biarkan kawan2 aku nih balik. Entah kenapa setiap kali aku jumpa kowang, aku mesti payah nak balik! Lagi2 kalu ade Firdaus! Firdauss je  yang boley gelak dekah2 macam setan & buatkan sape2 yang dengar mesti nak gelak2 sekali! Adoi! W/pun kawan2 aku nih macam2 hal (aku pun same btw! hahahaa) Tapi, ternyata sebab dowang ni lah buatkan aku sayang gila2 alam persekolahan aku dulu.. Sayang kowang ketat2..!

          Pada Fish (kat bandung skang), Firdaus (Sebuk keje lerr) & Tash (kat cambodia), cant wait lahh nak berguwau senda nan kowang. To Encik Tash, anda ade hutang satu lagu hindustan kat azie ya! azie nak tuntut! He3..=)

(Mood: Hati yang lara bertukar happy! YEAYY!)



4 comments:

  1. wah. BFF forever ni. ;) rindu kt mira & farid. next time nak lepak, roger2 la. nak sebuk gak. huhu..

    ReplyDelete
  2. Yup2. Dowang je kawan2 SMKDIY yang maintain nan azie. He3. WAH!! Betul ke???? Syue sanggup turun kl?? He3. Kalu mcmtuh insyaAllah kita kuar ramai2 nnti..=)

    ReplyDelete
  3. hehe. bole aje. kajang ke KL bkn jauh pun. huhu.. just let me noe. ;)

    ReplyDelete
  4. NOTED. OKENG! Soon kita kuar ya yunk! cant wait la hang out nan kawan lame..! ngeeeee~

    ReplyDelete