Monday, July 18, 2011

NORAZIAH semasa KECIL2 dulu..=)



        TERTENGOK album lama2. Then aku terlihat gambar nih!! gambar ape ek?? Ni lah gambarnya..  Aku boley bantai gelak pas tengok gambar nih sebab aku sangaaaaaaaat COMOT! He3..=)




See?? Kecil2 lagi kita dah pandai senyum lah awak..=p 



Betapa mok mok nya aku kan?? Tu pasal da besar ni kalu aku da start mok mok balik, kowang kena diam2 jew..he3..=)


Bawu nak belajar berjalan dan duduk dengan betulnya..=)


Aku yang menangis sebab ada manusia yg kacau! Kalu da besau ni ea kacau aku, satu debik aku kasik..! Hu3..


Kecik2 lagi da dibawa ke mana2. Tu pasai aku xreti dok umah jugak skang nih..=p



Tu dia... Kenapa boley jadi sebab knapa aku n abg aku boley ngam gituhh..=)



 
Siblings yang disayangi. ALONG. ANGAH. WAN..=)



  
Aku anak abah aku yang sangat garangg..he3.. =)


Ok.. Mak dari kecik lagi dah make over aku. Tu pasal dah besau ni pun aku jadi cenggini gak. Hu3.




Hahahhaa.. Adoi! macam2 hal lah aku time kecik2 nih. hahahahhaa..=p


Well, aku dah selamat meng'scan segala pic aku masa kecik2. Skang aku nak tengok pix Amira, Tashrieq, Nafisa, Zainab & lain2 plakk mase baby2..! Heee..=)


(P/s: Seronok menikmati zaman kecik2 dulu. Xyah serabut kepala pikir macam2 kan..?? huhuhu..)


6 comments:

  1. haha. comel gile! nak2 pipi! tembam cam nak minx lempang je. hehehe.,.

    ReplyDelete
  2. SYUE: Kan?? Selamat da besau nih xtembam tgt. Badan je yg semakin tembam. He3... T Syue update pix Syue mase baby2 kat belog!! cant wait lahh! he3..=)

    ReplyDelete
  3. TASHRIEQ: Upload kat fesbukk!! i wanna see it!! He3..=)

    ReplyDelete
  4. hee~ i suka gambar azie yg first!
    kalo u tecik agg.. i dah cubit2 pipi u. hehe

    ReplyDelete
  5. Iyda: silalah kalu u nk kena cubit gak nan i..=p

    ReplyDelete