Friday, July 29, 2011

PERISTIWA HIDUNG BERDARAH..=p

        Assalamualaikum kalian..=)

       Hari ni aku nak cerita pasal tragedi hidung berdarah. APA??? HIDUNG BERDARAH?? Ya. Hidung berdarah anak2..=) Tapi kenapa? Hahahha

     Yessza! Kenapa hidung aku berdarah? Kesian hidung aku kan? Mengeluarkan cecair berwarna merah pekat. Tapi, kenapa?? Sapa yang buat? Jahat kan menda tuh sebab buatkan hidung aku berdarah kan? kan? hahahahahha. Tapi, Ni salah aku jugak lah. Jangan salahkan menda yang tak bersalah ya..=p

   Tahniah kepada Sang DURIAN sebab anda memang HEBAT coz berjaya mengeluarkan darah kat hidung aku. seumur hidup aku, ni lah 1st time hidung aku berdarah. Sang Durian ni lah yang berani buat hidung aku berdarah cenggini. PERGHH! 

      Gara-gara panas dalam badan aku, tu pasal lah darah keluar kat hidung (dipetik dari kata-kata bonda hamba). Lepas peristiwa tuh, bonda aku melarang aku memakan buah yang diberi gelaran sebagai raja segala buah itu. What??? aku da xboley makan buah feveret aku nih bila tiba time musim buah?? Aisehhh! Janganlah hukum aku yang memang 'hantu durian' nihh..!! Seulas pun aku tak dibenarkan makan. Malah, bonda telah perabiskan anak beranak durian tuh. Biar aku tak menyebut2 lagi Sang Durian. Aku ternyata KECIWAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........(Kurung diri dalam bilik sambil buat mogok. DURIAN. DURIAN. DURIAN) hahahahhahaa...=p

     Baru2 ni bonda pergi Melaka beberapa hari. balik2 Melaka, bonda terus meletakkan sebiji durian yang harum baunya sambil berkata "Mak singgah Kampung tadi, Ni kebetulan ada sebiji durian gugur. Untuk aziah lah tuh..."

     What????? Aku dapat durian kampung uall!!!! Hahahhaa. atas sebab kesian tengok aku buat mogok sampai titow pun menyebut2 durian, maka bonda aku pun beralah. Tanpa disedari dia, aku makan sebiji durian tu SOWANG2 ok!  lepastuh, memang struggle aku minum air masak banyak2. Selamat tak de kemalangan jiwa lagi pastuhh...=)



(MOOD: Rambutan, manggis & pisang telah beratur untuk dimasukkan ke dalam mulut aku. Siap ko! Hahhaha..=p)


4 comments:

  1. haha. cian nye kat azie. penangan durian! ;p

    ReplyDelete
  2. hahaha. kentut berdarah takde azie? :D

    ReplyDelete
  3. Syue: KAN?? tapi duyan sedaplah SYUE! He3..=)

    ReplyDelete
  4. AFFAN: Kentut berdarah tu ko lah REEZ! hahahhaa

    ReplyDelete