Saturday, February 5, 2011

TIADA KERJA.. HAHAHAHA





1. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri??

;BEG CHARLES AND KEITH! (beli guna duit gaji time praktikal tau! hahahha)


2. Apakah benda/perkara yang paling penting dlm hidup kamu?

; FAMILY & BESTIES


3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu??

; X KISAH. JANJI KONSEP DALAM TAMAN GITU! HAHA


4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?

; BERAPA YA? (nak kira dulu guna jari kejap..)

5. Adakah anda sedang dilamun cinta??

; MUNGKIN? HAHA

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam??

; RESTORAN SRI MELAKA, DAMANSARA


7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?

; COSMOPOLITAN


8. Apakah nama penuh kamu??

; NORAZIAH LAH!


9. Kamu lebih senang dengan ayah atau mak??

; BOTH. DUA-DUA SAYA SAYANG! HAHA

10. Namakan seseorang yang ingin kamu jumpa dalam hidup kamu buat pertama kalinya??

; NAK JUMPA MUMMY TERCINTA SAHAJA!

11. Sebutkan 8 nama sahabat/teman yang paling rapat dengan kamu.

; MUMMY, AMIRA FARHANA DAN LAIN2.. :)


12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri??

; YA! SEBAB TAK SUKA ORANG LAIN ROSAKKAN BAJU SAYA..=)


13. Tempat yang paling seronok yang kamu mahu pergi?

; PERKAHWINAN AMIRA FARHANA..(xtau bila tapi ttp nak tunggu! haha)
& TENGOK ORKESTRA! (selalu tak berkesempatan.. Em.)


14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..

;PASS


15. 8 perkara yang amat saya gilai??

; MUMMY TERCINTA!
; apa-apa berwarna PINK
; money (Mau kumpul RM sendiri!)
; muzik
; MARIAH CAREY
; Honda CITY!
; BABY
; holiday!


16. Pelukan atau ciuman??

; Pelukan. sebab rase macam safe n warmth! (ea kot?)


17. 8 perkataan yang sering diucapkan??

; Tak ingat. Kejap lagi nak tanya kawan-kawan la. Hahaha

18. 8 buah buku yang paling baru di baca??

; Alamak! Tak terjawap sebab banyak sangat (BANYAK la sgt! )


19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali??

:Lagu-lagu yang MUMMY saya nyanyi..=)
: semua lagu MARIAH CAREY& SITI NURHALIZA
:Lagu-lagu Orkestra- classical ( sgt2 peaceful gituh! )


20. Mari men'TAG' 8 orang lain...

;TAK NAK. NAK SAYA JE.. =)

2 comments:

  1. arpaaa. perkahwinan saya? adoi -.-"
    mcm ssh je. HAHA. tak mampu nokkk. :D

    ReplyDelete
  2. ya! saya menanti kad jemputan daripada kamuuu.. sampai bila2 pun saya tunggu.. haha..=)

    ReplyDelete