Monday, February 7, 2011

PINK HORNET..=)



            AMARAN: INI ADALAH CORETAN MALAS-MALAS UNTUK HILANGKAN NGANTUK SAYA..=)

            Yeayy!! Today la 1st time aku overnite ngan Danial, Iyda, Esha & Kerry. BEST kuar sama kamuhhh! heee~ Btw, overnite kali ini adalah TIDAK DIRANCANG sama sekali! hahahahahha.. Daripada hajat sebenar nak antar Iyda ke KLIA, xsampai2 pula iyda ke sana sebab wujudnya masalah2 yang tak dapat dielakkan gitu. So, kami pun tidak melengahkan masa. Kami pun terus ke MidValley untuk menonton wayang pada malam yang romantik nih. haha!

            Finally, dapat jugak aku tengok citer 'THE GREEN HORNET'. Memang riuh bila semua orang kat dalam panggung sebuk ketawa bila ada scene2 yang kelakar. YA! Aku memang enjoy sakan menonton filem nih! EXTREMELY best! Suka tengok persahabatan sejati Britt Reid and Kato. Britt walaupun ego dan meyakitkan hati tapi kadang-kadang kelakar lak tengok dia. Kato plak, try to be cool setiap masa. Aww! suka watak ea! Yang paling aku suka, sudah tentulah editing dalam filem nih! Superb! Tak nak cakap banyak2, kowang yang tak tengok sila2lah tengok ya. Pasti tak rasa rugi dengan duit yang dilabur tuh.. weee~




                Lepas tengok citer tuh, aku terfikir sesuatu. Hope sangat2 persahabatan aku dengan kawan-kawan aku pun begitu. Dalam gaduh-gaduh pun, perasaan sayang pada sahabat tak pernah hilang! THANKS banyak2 kat mereka yang selalu menyayangi aku.. Aku pun sayang kamu! heee~ Pape pun, saya gembira sangat-sangat rini..=)

p/s: Tak lupa lagak 4 hornet yang gigih menyelesaikan misteri kehilangan hp di panggung.. Awwww! hahahahha



1 comment:

  1. huhuhuhu.... Azie! i miss tis momenttt! hu
    first tyme i ngn Kerry kuar date dan saling mengenali. semuanya bermula dari sini.... ='((
    Missing Kerry Edison also bha!

    ReplyDelete