Saturday, February 12, 2011

NEKAD & TEKAD, TAPI LIAT!


          Aku tengok2 cermin. Aku duk belek2 la diri aku mana tau ada apa2 yang tak kena. Lagak macam supermodel la KONON.. haha.. Tapi. OMG! Aku dah semakin MOK MOK! dulu pinggang aku setakat size S.. Skang dah size M! Malah lebih terok boley jugak sarungkan pada size L! AAAWW! hahahahahaha~

        

          Tapi masalahnya, dah banyak kali kot aku berazam nak turunkan berat badan aku! Dari taun yang lepas2 lagi..Tapi, dugaan2 yang datang daripada coklat yang aku makan senyap2 dan tabiat makan aku yang tak menentu mungkin antara faktor mengapa aku begitu senang melihat berat badan aku yang semakin meningkat angkanya kat mesin penimbang. dugaan. dugaan. haha! Mak pun masak sedap sangat... kan. hahahaha..




          Hari berganti hari.. dan... Muktamad! aku mahu kurus seperti dulu! Lebih yakin untuk sarung apa-apa sahaja pakaian yang aku suka. YEAY! kawan- kawan yang baik hati, silalah beri semangat pada aku ya. Jadi tukang sorak kat tepi aku..(sambil aku memegang tali skipping..)  Bantulah saya untuk mendapat size seperti dulu ya..=)

No comments:

Post a Comment