Tuesday, February 22, 2011

CERITA UNTUK HARI INI..=)



           Bercerita pasal hari ini., aku memang2 la happy tak hengat dunia. 1st, aku dapat setelkan keje2 management aku. 2nd, aku juga mampu untuk ketawa & hilangkan stress sikit. thanks to May, Rizal n Ijat! 

         Setiba aku di MBSA, aku pun tidak lengahkan masa untuk menyetelkan segala urusan kat situ. Ianya mengambil masa yang sekejap je sebenarnya  (jadi lama sebab May sempat lagi bergosip bagai KAN..betol x ijat dan Rizal?? hahahaha ;p) 

         Selepas aku menyetelkan kerja-kerja, ternyata aku telah diculik! Aku diculik oleh mereka ini dan diheret sekali ke pusat karaoke berdekatan. Dowang memang kuang hasam! hahahaaha~ Tapi,melihatkan tenaga luar biasa dowang dalam bidang jerit menjerit di dalam bilik karaoke tersebut, aku jadi kagum. Aku dapat menyimpulkan yang sebenarnya dowang bukan tension mahupun stress, tetapi dowang ni memang gila! hahahah~ Paling terok, selepas menyaksikan dowang menyanyi dalam pelbagai gaya, aku pulak yang terasa saket tekak! haha!  Btw, tak mampu nak menyanyi lagu kak Ziana mcm orang' tuh.. Kowang mampu??? hahaha.. =)


-->Rizal yang buat2 tak bermaya (saje skip nyanyi KAN! hahahhaa =p )


 --> May yang conquer keseluruhan mikrofon yang sedia ada di Pusat karaoke tu. Weeee~


--> SAYA!  Tukang sorak dan tukang mengundi yang setia..=)

--> Suara buluh perindu Ijat memang power! Tak mampu la nak lawan ngan Ijat!Weeee~


          Selepas berkaraoke, May sekali lagi menculik aku dan membawa aku bersama-sama Ijat dan Rizal ke Tasik Shah Alam. Nak release tension katanya. Aku rasa, sepanjang kat sana, tension aku, Ijat dan Rizal dah setel, tapi May sowang yang tak setel2.. hahahahahhaha (baru ko rase penangan jadi PM camnew ek.. haha~) Sambil2 tu, sempat la juga aku reccee KAN. Tengok mana-mana tempat yang menarik gituh.


---> May yang sedang mengaku yang dialah tuan kepada kura2 yang ada kat dalam tasik tuh.. hahahah~


---> May lagi. Wat muka koweng' ea pas kitaowang tak layan cerita kura-kura ea.. hahahahhah..=)


Ijat + May + Rizal = IJMARI??



Nak nombor tipon baju biru tuh??? Tapi semua pandang baju MAY kan?? TeeeeT! hahahahha~


I'll remember this day. Hari tension sedunia. Dan release tension sama2.. Tapi bila tgk May kan, agak2 release ke tension ea dalam gambar nih?? hahahahhaha.. =)


         Selepas ke Tasik, kami menuju ke Pak Li. Lepak-lepak minum air sambil bincang pasal progress short film masing-masing. Rase dewasa sangat bila semua dok bincang pasal kerja. (No gossip2 ya! haha~)

        Next station before aku alek, kami menyinggah ke Mydin. Ya! Ini kali pertama aku tengok orang lelaki bershopping barang umah! memang gamat satu Mydin ngan kehadiran budak2 nih. Lagi2 bila dowang sibuk memilih barang dapur. Dalam sibuk2 mencari barang2, ada la SORANG budak tuh. Dok tenung coklat lame2, pastu mula la cakap yang bukan2 (padahal ea nak!) Sapa la budak tuh KAN. Hahahahaa~

       Btw, thanks to May, Ijat n Rizal coz bantu I rini. Tanpa uall, xsiap la keje management I..! haha. Tarikh hari ni akan tercatat dalam kenangan yang patut I hengat menjelang 2bulan lagi kita di UITM..! Saya sayang kawan-kawan saya!


(p/s: Tinggalkan sikit coklat utuk I ya..! hahahaha~)


No comments:

Post a Comment