Saturday, February 19, 2011

MEREKA..=)


         Awww! Kali ini aku ada post utk ditujukan pada mereka yang mula-mula mengenali diri aku selepas aku menjejakkan kaki aku ke UiTM. Dorang adalah cahaya. cahaya yang menerangi hari2 aku ngan kegembiraan yang penuh ngan gelak tawa..=) ya! Saya sayang kawan2 saya!



Hampir 3 tahun mengenali, rasa macam dah lame kenal. Sebab they r fwenly! Terima kasih ya menjaga makan minum saya.. kesehatan saya.. dan bersabar ngan saya..=)



 SAIFUL (EPUL)
 He's cool! funny and akan buat saya happy lagi2 di hari bufday saya..=) 



  
     
 MOHAMAD (MAY)
He's Funny too. SUKA KACAU SAYA! Menjaga hati. Akan cuba membantu kawan yang susah. KUAT MAKAN!  haha..~


   
JESSICA (JESH)
she's stylo. Pretty. Penyabar. Pendengar yang baik. Setia..=)



SHAIDAH (CEYDA)
Suka ketawa. so Simple. Open minded. Gila-gila. haha~



CARLTINY (TINOT)
She's pretty. Funny. My roomate. 

              I cant imagine hidup tanpa mereka. So, i've to learn juga utk go far far away.. Nak biasakan diri.. (supaya last day aku kat UiTM xla aku melalak2 KAN) huhuhuhu.. Thanks ya ngan kasih sayang yang kamu berikan..=) 

(P/S: SAYA SAYANG KAMOO.. )


                

2 comments:

  1. saya sayang kamu jugak.. happy 2 be ur fwen.. mish u n never 4get whatever we've been through 2gether.. =)

    ReplyDelete