Sunday, February 20, 2011

KECIL-KECIL CILI PADI..!



  YOU hurt me a lot! aku Menci KAU! Aku memang nak campak KAU jaoh2 baru puas hati aku! Ini bukan sesi meluahkan dendam semata-mata. Ini hanyalah luahan hati yang tak berapa nak puas hati pada menda nih! Pada KAU yang menyusahkan hidup aku! TETTTTTT!



          Apa la masalah KAU pada aku kan. KAU memang buat-buat tak nampak aku. KAU cederakan kaki aku. KAU sendiri memaksa aku untuk membuang KAU! KAU memang xde perasaan kesian kat aku. KAU buat aku rase berdenyut-denyut. 

          KAU memaksa aku untuk jalan macam owang patah kaki. KAU buat aku terjungkit2 menahan sakit. KAU biarkan aku rasa sakit sowang-sowang. KAU memang tak bagi aku wat keje kan? KAU memang nak kena la! Nasib baik KAU bernama PAKU! grrrrr... Selamat aku baik untuk maafkan KAU. Ahhh! Mencilah!


(Ini la rupa penjenayah itu.! haha~)

(p/s: camne la nak g klas ecok. xkn nak pakai selipar jepun kot! haish! )



3 comments:

  1. xla terok sangat. cuma sakit ea berdenyut2..
    haha~ thanks yunk for ur care..=)

    ReplyDelete
  2. mcm mna bleh terpijak paku? tp bila di tgk balik..agak besar ar gak paku tu..ngeri siot..
    lain kali jga diri tu..kalo sakit gi klinik....

    ReplyDelete