Monday, April 11, 2011

Setelah 3 Tahun..=)


         PERGH! lame sungguh xupdate belog! Tapi, lagi lama x dapat dating ngan bestie aku! Atas kesungguhan Amira Farhana (Buat kejutan la sangat! tapi gua mmg tkejut lah!) menemukan aku ngan rakan lame TASHRIEQ HAIKAL, buatkan aku speechless tahap kronik! 3 taun tak jumpa nan mamat nih yah!! HAHA~

         Sesampai kat Cineleisure, kami gigih mencari kelibat TASH sampai ke The Curve tapi tak jumpa2 gara-gara salah info lah nihhh... haha~ OMG! Kami sesat mencari TASH dimana-mana, last2 kami tersenyum sesama sendiri! YESSH! Aku & Mira dari jauh dah nampak rambut mahal TASH (mahal sbb ea ori tauu!) yang kini sebahagian daripada trademarknya! Tabik ahh! heee~

         Ni lah ea, aktiviti pertama kami! pekena MEATBALL kat ikea! Gian lah nk mkn menda nih! Aku yang kini mengidam nak makan menda nih telah licin mghabiskan 10 meatballs ngan coklat strawberry! PERGH! Terangkat pekena coklat Amira..=)



Pergh! nak lagi. nak lagi. nak lagi. meatball sgt lazat bila mkn bersama-sama teman terbaik! xcaya try lah!  =)


          NEXT activity, jalan window2 shopping gituh, Sempat la jugak aku cari sikit barang peribadi kan. Thanks to fwens yang bantu saya ya! heeeee. Pastuh, Tanpa buang mase, Mira pun mengheret weall g men Pool! Pergh! masing2 kate xterer tapi NAH! Jap g masing2 tunjuk skill! Kalah kita! HAHAHAHAAHA~

Mira tahan nafas sambil tunjuk skill ea yang paling power! HAHAHAHAHA~

Tash ngah concentrate nak menang permainan nih katenyew! HAHA~


PERGH! Takot seyh nk lawan ngan dowang nih! Aku boleyy dok bawah meja sebab gerun punye pasal. HAHA~


              Dan diumumkan pemenangnyewww!! Cik Noraziah! Eh salah! Cik Mira yg menang tournament nih! hahahahah~ Pergh! Terer seyh minah nihh! kagumm kita! Papepun, TASH, next time kite boikot Mira! Jangan bagi ea take part lagi ea!! Hahahaha~
        
              Next aktiviti, Karoeke time!! Mmg dowg nih master la kat bilik karoeke! Melalak2 xreti kenal erti penat sebab nak lepaskan tension2 dalaman yang boleyy buat gila kalau dok simpan ataupun diperam lama-lama.. hahahaha. Sambil2 tuh, sempat lagi ctew pasal macam2 menda yang terjadi selama tak berjumpa KAN. Wah! windulahhh time luah perasaan tuh! Huhuhuhu.. Btw, Thanks to TASH sbb berjaya sahut cabaran menyanyikan kami lagu BRUNO MARS!! weyhhh! Aku gila bayang ngan si BRUNO nih. Tak dapat g concert ea, dapat lepas nyanyi lagu ea ramai2 pun boleyy la labuuu... suke! suke! Heeeeee~

TASH yang gila-gila remaja! Tabik nan TASH yang juga antara yang BEST kat LKW..=)


Ratu ROCK! Mira yang sedang ambil mood utk jerit menjerit! hahhahaha..=p


TASH memang sedang boikot aku! Aku nyanyi ea titoww lak! Hahhaahha~


WE are!! Muke-muke lepas 3 taun tak jumpa ngan si busy TASH! Hahahhahaha~

                Hahahhaaa. Sememangnya masa selalu mencemburui kita la kawan! Lagi lama lepak, lagi cepat masa berlalu. Sebab kita sibuk bercerita hal masing-masing seperti 3 taun yang lepass! Aku sayang kowang weyhh! Sayang Farid tiada kan! Pape pun, hope u all berjaya ngan bidang masing-masing ya! Moh la kita kejar cita-cita memasing. Sorry ya sebab lambat m'upload pix bagai. Maklumlah, balik2 ari sabtu (10 april) tuh, gua kalah ngan mata gua la ! heeee`




(p/s: U all adalah tersendiri! xboleyy di compare! Mahupun ditukar ganti. I'll miss u ahh! Sayang kowang sampai bila2..=p)




2 comments: