Wednesday, April 20, 2011

MALAM GALA DIPLOMA SHOWCASE BATCH 2008-2011

        
         16 April 2011 adalah hari yang paling indah buat aku! Ni lah masa yang ditunggu setelah 3 tahun bergelar pelajar di Fakulti Teknologi Kreatif & Artistik. Inilah masa untuk aku dan kawan- kawan meraikan hari ISTIMEWA kami! 3 tahun hidup bersama mereka, mengadap muka yang sama hari2, tak sangka masa kian suntuk untuk kami bersama- lagi. Plus, kelas juga dah abiss. tunggu masa nak jawap last paper jew nih. thanks buat mereka yang hadir!! huhuhuhu~

       Majlis yang 100% di handle oleh Epul, May & Ijat dengan bantuan kawan2 yang lain boleyy dibanggakan! Dalam kesibukan yang maha hebat pun dowang boleyy cari masa untuk buat event nih. Tahniah kat kowang. Dan, aku berpuas hati ngan pengisian majlis nih ngan macam2 aktiviti-aktiviti. Ada lawak yang boleyy wut aku ketawa dekah2 coz senang hati, dan ada gak menda wut aku nangis tangkap leleh. Dan, kat situ boleyy kita lihat siapa yang berhati dan berjiwa lembut gituh (merujuk kepada mereka yang bersungguh2 mengeluarkan air mata). Ni lah 1st time aku tengok si Intan, Epul, May, Ceyda & Cemer (sekadar menyebut beberapa nama yang aku perasan!), menangis gila2 kaw arituh! Adoyaiii.. Makin lah aku touching kan. HAHA~ 

HAHAHA.. Mata semua berair termasuklah aku sekali! But, yang paling gigih kuarkan airmata jatuh kepada SAIFUL ISMAIL ehh! =)

Adoyaiii.. Ni pun gigih juga nihh. Ashmeer menangis sambil senyuuumm..=)


         Well, masa semakin mencemburui kami. Sekejap je aku dapat rasa duduk dalam event tuh. Lepas sesi penyampaian anugerah, tamatlah majliss tuh secara rasminya. Weyh! Aku dapat rasakan semua cantik2 dan kacak2 harituh! Sunggoh! Sebab ni lah 1st time aku tengok kawan-kawan aku melawa bagai (mase g klas macam2 fesyen & tabiat ada kannn..) Hahahahha.. Kalu kowang perasan, aku mengambil masa yang lama untuk menatap muka kowang! Ea lahh.. pasnihh dah xdew peluang nak tatap muka kowang lama2..=)

        Malam tuh, walau penatnya, tuhan je yang tau, tapi masing-masing nampak sporting untuk overnite sama2. Tuh la juga 1st time aku overnite ngan ramai gila2 owang kan. Thanks la pada junior dan senior yang join sekali. Aku nampak muka masing-masing yang menahan mengantuk (mata merah bagai).. Namun, tetap gagahkan diri untuk bersosial kan.. hahahaha.. Thanks kowang..! Ternyata hari tu adalah salah satu hari yang TERINDAH dalam hidup aku..=) 


Mereka yang memeriahkan harikuhh..=)

Thnks TIA DEFRINA & JESSICA sebab support malam gala..=)

Mereka sangat anggun kan malam tuh?? kan?? kan?

Saya sayang mereka nihh..! Pemenang anugerahh pun sporting nak lepak nan aku kat sini.. Hahahahhaha..;p

Our designer.. PETCHAI.. hahahhahaa  =)


           Ceyda, Epul, May, Oden, Intan, Danial, Olin, Jee, Ary, Yo, Mawa, WanB, Petchai, Ashmeer, Rizal, Reez, Iyda n Rush, kowang memang luar biasa malam tuh!!!!!

(p/s: KOWANG memang best la arituh! Aku sayang kowang weyhh!)


No comments:

Post a Comment