Tuesday, April 12, 2011

Hari Mengeratkan Silaturrahim 3B10..=)

         
          Hari ahad (10 April 2011) adalah hari istimewa untuk ousmate aku yang mengambil course teater & management. Hari tuh jugalah hari kemuncak bagi Jesh (SM Mozek), Tinot (Pelakon Teater 1 Plastik Hitam), Maira (Pelakon Teater Hujung Dunia), Suhana (SM Hujung Dunia) & Adik (Pengurus Produksi) menjayakan subjek Diploma Showcase dowang! Tak lupa gak pada bf Ceyda (ousmate), Izzat @ gajah (Pelakon Teater Hujung Dunia) yang turut menjayakan showcasenya pada ari ritu. Bertempat di DBP Kuala Lumpur, Ceyda, Tia & aku antara yang terawal yang terpacak kat DBP pada ari Ahad tuh. Khas untuk memeriahkan hari istimewa ousmate2 yang aku amat sayangi.



Belakang: Me, Ceyda
Depan: Tinot, Jesh , Tia

I love uall weyhhh! Nobody yg boleyy replace kowangg!



       Aku , Tia dan Ceyda telah pun menonton 4 teater non stop ya pada hari tuh! HAHA. Pada petang itu, kami tengok teater Hujung Dunia & 1 Plastik Hitam. YAH! Dua2 mampu menarik hati aku. PERGH! Lakonan mantap daripada budak-budak nih memang buat aku kagum! Hujung Dunia telah buatkan aku menitiskan air mata. 1 Plastik hitam pula lagi buat aku menangis sebab banyak lawak kaw2 yang buat aku bantai gelak kuat2..=p

Bukti Ceyda gelak kaw2 rituh! HAHA~

      
          Masa tunggu turn teater pada malam tuh plak, sempatlah aku nan budak-budak nih ber'photoshoot bagai! HAHAHAHA~ Weall telah menjelajah hampir keseluruhan DSB untuk amek gambar je! Lagi2 kat around pentas. Cantik pentas kowang! Rase macam bersemangat gila nak jalan-jalan kat red carpet kAN! Good job management team! 

Bila antu2 gambor dah bergambor, orang lain  TAK boleyy amek gambor..=p


Tia, Ceyda & ME!  Kami ditinggalkan di umah Sepanjang bebudak umah yg lain sibuk ngan showcase. Weall dating sesama sendiri kat umah tauu! JANGAN JELESS! Hahahahahahhaahah~




Me. Penat camne pun, aku nak cakap yang aku sayang gila vavi kat bebudak 3B10! Weeee~




       Pada sebelah malamnya pula, kami tengok pula teater Datuk Harimau & teater Mozek. Kedua-dua teater ni agak sedikit berat namun penuh dengan mesej-mesej yang baik. Ada la part2 kelakar yang aku ngan Ceyda bantai gelak gak pada malam tuh. Pergh! Sakit perot bila banyak sangat gelak pada hari tuh (orang pandang2 pun g mampus lah). Janji aku enjoy tengok kawan aku perform. HAHA.



       Buat mereka yang terlibat ngan diploma showcase nih, aku ucapkan tahniah yang bebanyak. Pada pendapat aku, kowang telah berjaya buat event yang gila gempak. Keseluruhannya, aku amat2 berpuas hati dengan pihak pengurusan dan lakonan yang mantap daripada pelakon-pelakon. Kowang memang bestt! Buat Jesh, Tinot, Su, Maira dan Adik, tahniah ya diucapkan! Hope kowang berjaya dengan bidang-bidang yang kowang pilih nih! Gua tabik sama lu! Heeeee~

(p/s: Balik ngan senyuman pada hari tuh! =p )

           

No comments:

Post a Comment