Tuesday, April 19, 2011

Hari Karyawan untukk kami..=)

      
          Walaweiii! Minggu lepas adalah minggu paling busy buat akuu! SEYES! Boleyy nampak kegigihan aku dan Ceyda berulang alik untuk menjayakan Hari karyawan yang berlangsung selama 4 ari rituh. Hari Karyawan jugak tercatat sebagai satu kenangan paling manis buat aku bila pelajar- pelajar di fakulti TEKA,UITM diraikan pada malam kemuncak (14 April 2011) dengan majlis yang dibuat secara gilang gemilangnya. Hasil-hasil kerja para pelajar turut diiktiraf pada malam tuhh. Tahniah pada yang tercalon dan menang ya..=)

Sempat amik gambar kat tempat nihh setelah 5 sem tak bkesempatan! HAHA~

Bersama pemenang MTV terbaiikk kannn! Tabik! Tabik kat Boyy!! Heee~

apabila CT111 & CT112 Bergabungg..=)

Kawan-kawan seperjuangan since 2008 until 2011..=)


Classmate yang gila kentanggg! LOVE kowang weyhh!

KAMI! Kami yang gigihh menjayakan hari Karyawan..=p

Classmate lagi dan lagi! Hope kita xkan lupa pada diri masing2 ya..=)

Makan timee! Teringat cerita ais krimm EPUL yang kena rampass kann. HAHAHAHA =)


            Hari karyawan ni jugalah merupakan acara yang mengeratkan lagi silaturrahim antara aku dan kawan-kawan aku. Aku banyak menghabiskan masa dengan classmate aku.. kami turut bercerita tentang plan-plan untuk masa depan kamii.. Semestinya aku akan mendoakan kowang semua akan sentiasa berjaya ngan apa je yang kowang nak buat ya!!

         Sayangnya bila hari yang gilang gemilang ini baru dibuat pada tahun nih. Sedihnya aku apabila tak berkesempatan untuk join hari karyawan lagi pada tahun hadapan. Tapi, aku tetap akan setia menyokong penganjuran hari karyawan nihh! Sebab TEKA oweys dihatikuhh! Pada pihak penganjur, tahniah berjuta-juta sebab kowang dah buat 1 event yang superb lagi gempak dari ABP tauu!! Aku tak berhenti2 ketawa dan gelak bila banyak lawak-lawak yang menggelikan hati aku pada malm tuh!! Malah, aku macam terasa sedang menghadiri  anugerah GRAMMY la kan! HAHA. KELEEESS! Hope event2 di masa akan datang lagi meletoop ya.. Weeeeeeeee~



No comments:

Post a Comment