Wednesday, June 8, 2011

SUKA! SUKA! SUKA!

           

         Aku bukanlah jenis yang mudah suka kat sesuatu! but, Aku da jatuh hati kat sesuatu gak! Di masa2 lapang yang aku ada. YESS! aku suka sangat melayan suara dowang yang sumpah power gila! dan sorry to say, itu boley wut aku ulang lagu dowang berjuta-juta kali dalam sehari! Seyeess! Jeless lahh nan dowang nihh! 

Demm! Aku minat ea since zaman2 sekolah lagi! Ea mmg hot gila!  Lagu ea paling banyak dalam lappy aku! xboleyy nk komen pape pasal minah nih. sbb ea tnyata sgt ohsemm n buatkn mulut aku terkunci..! Nangess bila dengar lagu2 ea! OMG, Ea Diva paling best ehhh! Fullstop!


 Susah aku nak suka pada suara lelaki! tapi.. MENCI kat Bruno nih! paling menci kat ea! sape soh ea buat titow aku tak keruan bila ea start menyanyi! Xkisah kalu owang nak pelekehkan ea coz bagi aku suara ea sangat ensem eh!! Adoiii.. Ea wut aku dilamun cintalah! I feel good... (wajib layan lagu ea sampai aku tertitow coz bangun pagi esok mesti akan happy memanjang.. Aww! )


Untuk mencari ketenangan o nak dapatkan mud yang elok2 gituh. Mesti aku akan cari colbie! Bila dengar lagu2 ea wut kan aku wase aku sedang berlari2 kat satu padang rumput yang luas gituh! Feeling2 sangat! Suka3!


 OMG! hes so cool lahh! Sebab tuh ea boley cipta lagu2 yang cool gak..=)


Lagu2 ea sangat unik but sedap! Ea sangat comel! n lagu2 ea plak MEGA COMEL! Omg! Lagu2 ea je yg buat aku goyangkan bahu gituh! hahahahha. suke suke suke kat Lily Allen! Suka kat sumer lagu ea!


 Then tiba-tiba termasuk pada local singer plak kan! wut can i sayy. Siti je kot yang the best kat Malaysia! Double Double thumbs up kat ea coz ea sowang yang bawa lagu tradisional paling sedapp! Sometimes aku sendiri pun sangat2 suka dengar lagu2 tradisional. Ahh! Sume lagu Siti aku ada! Sumer sedapplahhh! he3..=)


Bercakap pasal lagenda, satu je yang best! Semestinya Sheila Majid. Well, aku suke dengar lagu sebab atuk aku sangat2 suka suara ea.. classic  =)


Well, Arctic monkeys & the strokes adalah band yang super ohsem! best3.!



P/s: Thanks kat dowang nihh coz oweys wutkan hari2 aku ceria tahap maksima.. WEeeeeee...~

No comments:

Post a Comment