Thursday, June 9, 2011

Apabila CEYDA bercakap tentang AKU ..=)


         Well, dalam sebuk godak2 blog owang then terjumpa blog yang nih! Balik2 yang nihh. he3. Bila bace2 alek, ternyata post nih buatkan aku tersenyum kambing sowang2. hahahha. Sayang Ceyda..! Tapi, betol ke i kuat makan?? Adakah i nih betul2 unik? hahahhaha. jawapannya pada u Ceyda!  Wut can i say, Cintaku pada tomyam takkan berakhir ehh! he3... Btw, thanks ngn penghargaan yg u bagi kat i. .! he3. Last, windu kat u lahhhh!!! =) 

Pursuit of Happiness



         "Next is AZIE.. dia ni classmate aku yang sangat sweet.. dia ni baik juga dengan aku.. dia selalu dengar aku membebel-bebel,, dengar aku cerita itu ini.. kesian dia.. entah apa entah dia cakap dalam hati dia masa aku tengah syok cerita.. hahahaha.. gambar ni represent si AZIE yang sangat-sangat gadis dan sweet.. milkshake tu represent dia yang sentiasa ada stock makanan dan aku rasa dia banyak juga mengunyah bila duduk rumah.. tapi,, dia tetap x gemuk.. pelik aku.. haaa.. lagi satu.. dia ni special juga.. dia sentiasa ada menu tetap yang dia akan makan setiap kali kami keluar makan.. dia ni pun pandai juga bila sampai bab-bab belajar ni.. jealous aku.. tapi,, layak lah.. dia rajin study bila exam.. tapi,, aku ni malas.. hahaha.. aku sayang sangat kawan aku ni sebab dia unik.. aku mesti tak kan jumpa kawan macam dia ni lagi.."
P/s: Pada Ceyda, sila lah update belog anda. Windu nak tgk hang membebel! he3. Tiba2, Windu lah kat diri masing2.. emmm...=(


2 comments:

  1. ngehehehe.. i akan update t.. 4 now a bit bz la.. t ble i da update anything,, i let u know darla.. muaahhhh!! thanks 2 u 2 sbb u suka post i ni.. :')

    ReplyDelete
  2. jgn lupa update belog u!! pasal wedding akak u!! i wannna know moree..=)

    ReplyDelete