Sunday, August 25, 2013

TAHNIAH Eika Sharum!


     

      Assalamualaikum. Hai! me again:)
    Fokus gua hari ini ialah kepada kawan baik gua yang gua kawan since sekolah rendah lagi.
     
     Dulu gua SELALU PERCAYA malah setuju bila orang-orang kata "percintaan zaman sekolah tak akan bawa kita ke mana-mana". Tapi gua dah buka mata luas-luas bila kawan gua, Eika Sharum dan pasangannya Fitri dah berjaya mengharungi cinta zaman monyet dorang hingga ke jinjang pelamin. 7 years of relationship and still counting tu bukan sekejap deknon! Cayalah!
    
     Apa-apa pun 'SELAMAT PENGANTIN BARU' kepada Eika dan Fitri! Gua bahagiakan korang bahagia sampai ke syurga. Ameen ;)

Aww! masing-masing cantik dan hensem! hope dorang dikurniakan kehidupan yang baik dan zuriat yang comel-comel ;)
sumber gambar: Echa :D


(Mood: Sabar menunggu kepada orang yang ditakdirkan untuk gua. Hewhewhew :D )

No comments:

Post a Comment