Sunday, June 24, 2012

Wishlists. Again.



     Tu dia! Saya berkobar2 untuk terus mencapai semua benda2 ni dengan bersunguh2. Yeahhh! Semoga Allah perkenankan doa hambanya ini :)


Saya mahu mengenggam Ijazah dan tamat pada masanya! Paling penting, saya mahu collect Anugerah dekan sebanyak mana yang boleh. Amin! :D


Baby lama sudah hilang, maka saya mahu kamera DSLR Canon 500D or 550D pula! Fullstop! :D


Ohh! Keterujaan aku dengan Si cantik ini bermula dari zaman sekolah menengah lagi! I want this for my future :)




Happy family. Semoga Allah terus kurniakan saya keluarga yang bahagia sampai bila2 ;)



Saya mahu Allah kurniakan saya seseorang yang menyayangi saya sepenuh dan seikhlas hati. Malah, mampu untuk membimbing saya menjadi seseorang yang lebih baik :)



Oh man! Im so into Charles & Keith! Me want more! Heeeeee :D



Macbook ni sgt awesome kan? Heeee :D



I love my besties! Semoga persahabatan dengan mereka yang tersayang akan terus berkekalan :)


Saya mahukan kekuatan untuk terus mencapai cita2. Saya berjanji untuk sentiasa menjadi wanita yang kuat berusaha :)


Saya sukakan si comel. Jadi, saya mahu si comel yang comel ini. HAHA :D


Ohh! Seronoknya kalau dapat bercuti dan dapat menenangkan perasaan yang kusut ini! Noraziah mesti pergi bercuti suatu hari nanti! Yeahh!





No comments:

Post a Comment