Thursday, May 5, 2011

Hari untuk ousmates 3B10! heeee~



          Hari-hari terakhir (03 April 2011) dengan ousmates memang gila! Kami keluar same2, main ujan sambil berkaki ayam bersama-sama, bergosip bersama-sama, membebel sama-sama, memasak sama-sama. OMG! banyak betol menda yang aku buat bersama-sama mereka. Latest, keluar berkelah (ikut cara sendiri) di tepi tasik Shah Alam. Walaupun Adik, Sue & Maira xdapat join, tp xpelahh! xd rezeki nak kuar sama uall nampaknya..=) 

          Kami sempat memasak berpeket-peket megi & g shopping makanan untuk berkelah semata-mata. Memang aku akan ingat menda nih sampai bila-bila. Di sini, aku mengambil peluang untuk menatap sowang-sowang muke ousmates yang banyak menemani hari-harikuh..=)



Makan megi sampai lebamm..! Penoh perot asyik kena sumbat dengan megi! HAHA~


OMG!! i love CANDY FLOSS so much! Nak rampass sumer gula kapas dari TINOT! haha~


Kawan-kawan saya semanis candy floss..=) kn? kn?


ME, CEYDA, TIA & TINOT! Kami dengan tema merah,pink & hitam..=)


Motif aku upload pix nih?? Saje nak tunjuk CAWAN KACA yang aku bawak khas untuk piknik nihh! hahahhaha~


Bukti megi yang kami bawa..=p


Masing-masing perangai macam owang gila kat sini! hahahhaha.. Tia nak kemana tuh ek?? hahahahha..=p



Hujan memang suke bergurauu dengan kita kan? kan? Last2 kita stay je situ w/pun renyai2.. hahahhaha~



            Lepas tamat berkelah bagai. Kami ke extreme park Seksyen 13 plak. Sekor2 buat rock climbing bagai owang gilak! hahahha. Dengan masing-masing pakai legging, dah macam cicakman dah aku tengok. Aku paling takut & gerun tapi last2 jadi owang pertama naik atas batu. Lepastu sowang-sowang naik atas. SUMPAH! aku tak boley lepaskan tangan daripada pautan yang aku pegang sebab gayat yang teramat! Paling kelakar, Kita sempat berverita macam-macam kat atas batu tuh.. Dan paling kelakar sekali menyanyi ramai-ramai..! OMG! Melihat permandangan senja dengan kowang memang best!


(p/s: i  windu gila nak nyanyi lagu wonder pet lagi ngan kowang..!  )



2 comments:

  1. hahaha.. kenangan terindah ngan kowang sume!! i x kan lupakan kowang sume!! mmuuaahhh!!

    ReplyDelete